Andrei Hareţ, deputy CEO al Scandia: Trebuie să facem să se învârtă rotiţa în fiecare an. Secretul creşterii este investiţia în branduri! Lider pe piaţa de conserve, compania şi-a diversificat în ultimii ani paleta de banduri şi de produse din portofoliu
Piaţa de consum a pornit destul de lent în primul trimestru dar investiţia în branduri, alături de investiţiile în oameni reprezintă motoare de creştere, potrivit lui Andrei Hareţ,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Retail Summit 2025. Panelul 4: Cum s-a schimbat comportamentul românilor la shopping? Comerţul modern se mută mai aproape de client: retailul mizează pe proximitate, eficienţă şi investiţii
- ZF Retail Summit 2025. Retailul se reinventează: clienţii vor magazine aproape, experienţe complete şi livrări rapide
- Şase ani de Afaceri de la zero şi primii noştri milionari: Bear King, un restaurant specializat în wurstgeri din Târgu-Mureş, a creat 7 locuri de muncă
- Familia Buzăianu din Focşani a ajuns la afaceri de peste 18 mil. euro cu producătorul de ambalaje Electric
- Grafic: Evoluţia indicatorilor financiari ai Romaqua Group SA (2020-2024)