Analiză ZF. Pagina verde. Ne lovim de deşeuri la tot pasul, dar vedem tot mai multe produse alimentare supraambalate cu plastic şi carton în magazine, deşi ar trebui să fie vândute simplu, vrac. De ce?

♦ „Lipseşte vocea consumatorului, care ar trebui să spună că nu vrea astfel de ambalaje. O altă pârghie constă în preţul ambalajului, care fiind ieftin nu reprezintă o pierdere...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.