Alin Şerban, CEO Tazz: Oamenii caută acum mult tot ce ţine de oferte, meniul zilei este tot mai sus în preferinţele lor. Valoarea totală a tranzacţiilor prin Tazz va ajunge anul acesta la 300 mil. euro. Alin Şerban spune că, în ultimul an, preţurile din restaurante au crescut cu minimum 20%, sub impactul inflaţiei
♦ „Ne dorim să ieşim şi în afara ţării, dar vrem întâi să ne consolidăm în România, mai avem mult loc de creştere aici. Bulgaria va fi prima ţară nouă şi decidem anul...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Transavia, producător de carne de pasăre fondat de Ioan Popa, şi-a crescut valoarea portofoliului de branduri cu 10% în 2025 până la 115 mil. euro. Fragedo, principalul motor de creştere
- Afaceri de la zero. Elena Stanciu, cu background în domeniul confecţiilor, a pornit la începutul pandemiei proiectul Poartă-mă cu flori, un brand sub care produce haine din ţesătură naturală vopsite vegetal
- Radiografia comerţului – vioara întâi a economiei: Cine sunt principalii jucători, care sunt tendinţele şi încotro se îndreaptă lucrurile într-un sector de aproape 1.000 mld. lei?
- Agenda de business a săptămânii 5-9 mai 2025
- Analiză Analiza de luni. Radiografia comerţului – vioara întâi a economiei: Cine sunt principalii jucători, care sunt tendinţele şi încotro se îndreaptă lucrurile într-un sector de aproape 1.000 mld. lei?