Cum a ajuns un brand românesc pe radarele celui mai mare grup de retail din Europa. Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, vrea să ducă retailerul român La Cocoş în Europa. „Devenim navetă spaţială, cu o viteză de scalare de 30 de ori mai mare!“. Nemţii intenţionează să preia 70% din acţiunile La Cocoş într-o tranzacţie estimată la 100 mil. euro

♦  Antreprenorul Iulian Nica, fondatorul afacerii, ar urma să păstreze restul de acţiuni şi să rămână la conducerea afacerii  ♦  Ţinta anunţată de companie anul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.