Afacerile din comerţul auto au crescut cu 5% în primele două luni din 2019
Cifra de afaceri pentru comerţul cu ridicata şi cu amănuntul, întreţinerea şi repararea autovehiculelor şi a motocicletelor, serie brută, a crescut cu 5%, în primele două luni ale...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Avocaţii de la Clifford Chance au asistat grupul polonez Green Factory la finalizarea achiziţiei producătorului de salate Eisberg de la compania elveţiană Bell Food Group
- Tiberiu Dăneţiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Marii producători români pot deveni tigrii producţiei pentru Europa
- Radu Timiş Jr, CEO, CrisTim: Ne uităm cum putem să ne extindem afară. Ne uităm la branduri mici-medii din regiune pe care le putem achiziţiona şi să creştem prin ele
- Lavinia Dinculescu, Head of Marketing, One United Properties: Ne uităm peste graniţă. Există planuri să investim afară. Sunt deja multe branduri româneşti care au trecut graniţele
- Adelina Badea, CEO, Mobexpert: Ca investiţii, 2025 a fost un an foarte bun pentru Mobexpert. Orice criză poate fi o oportunitate