Afaceri de la Zero. Diana Merişcă şi soţul ei au investit 10.000 de euro în Jujuc, un proiect prin care propun abonamente lunare care asigură pachete cu jucării pentru cei mici, iar în prima jumătate de an de activitate au ajuns la 30 de abonamente active şi la clienţi din toată ţara

♦ Prin modelul propus de Jujuc are loc o rotaţie a jucăriilor, care vine cu beneficii precum evitarea risipei şi responsabilizarea părintelui şi a copilului ♦ Abonamentele conţin...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.