Afaceri de la Zero. Kofi Ti, brand de băuturi artizanale răcoritoare, a ieşit la export şi-a dublat cifra de afaceri în patru ani, până la 1,3 mil. lei în 2022

♦ Pentru Kofi Ti urmează mutarea într-un spaţiu mai mare, care va creşte capacitatea de producţie cu 30-40% fără alte investiţii în upgrade-ul echipamentelor . Kofi Ti, brandul...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.