Afaceri de la zero. Diana Bejan a lăsat corporaţia pentru antreprenoriat şi a deschis Prăjitură din Natură, o cofetărie în inima Capitalei cu deserturi exclusiv fără zahăr
♦ Investiţia iniţială a fost de 50.000 de euro din credit pentru start-up-uri. ♦ Pe lângă cofetăria-braserie din zona Foişorul de Foc din Bucureşti, Prăjitură...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum a ajuns un brand românesc pe radarele celui mai mare grup de retail din Europa. Grupul Schwarz, proprietarul Lidl şi Kaufland, vrea să ducă retailerul român La Cocoş în Europa. „Devenim navetă spaţială, cu o viteză de scalare de 30 de ori mai mare!“.
- Merele româneşti nu-şi găsesc loc la raft. „Principalul nostru concurent, Polonia, face dumping“
- ZF Cum construim România, un proiect ZF&CBRE. Mallurile se reinventează, iar noile ancore sunt brandurile de fashion şi entertainmentul pentru copii
- Ungaria interzice comercializarea băuturilor energizante în rândul tinerilor
- GEN Z Trends. Cum devii tu un avantaj strategic pentru un brand. Daniel Basalău, Taco Bell: Publicul tânăr este mai puţin influenţat de incertitudinile economice, iar unităţile din oraşe mari ne oferă rezilienţă