Grafic: Care sunt sumele de bani pe care turiştii străini le lasă în ţările europene
Mai multe grafice şi tabele din domeniul Turism&Hoteluri
Materialul a apărut în ediţia din 8 august 2025 a Ziarului Financiar.
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Care sunt sumele de bani pe care turiştii străini le lasă în ţările europene
- Cum arată harta luxului românesc: un oraş, patru zone comerciale, peste 20 de branduri şi afaceri de 1,5 miliarde de lei anual
- Cum se împarte profitul obţinut de hotelieri în funcţie de judeţele ţării? Cele mai profitabile businessuri din hotelărie sunt în judeţele cu cea mai mică componentă turistică. Unde nu e competiţie, e profit
- Analiză Analiza de luni. Harta luxului românesc: patru zone comerciale, peste 20 de branduri şi afaceri de 1,5 mld. lei anual. Cine e deja aici, cine lipseşte şi cine urmează să vină?
- Lanţul hotelier Accor deschide hotelul Mercure din Alba Iulia, primul sub un brand internaţional din oraş