Lanţul hotelier Accor deschide hotelul Mercure din Alba Iulia, primul sub un brand internaţional din oraş
Lanţul hotelier Accor, unul dintre cele mai mari din România, anunţă deschiderea hotelului Mercure din Alba Iulia, primul hotel sub un brand internaţional din oraş. Mercure numără zece...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Lanţul hotelier Accor deschide hotelul Mercure din Alba Iulia, primul sub un brand internaţional din oraş
- Business sportiv. Un deceniu fără gheaţă. Care este povestea patinoarului Flamoropol? Cândva singurul patinoar din Bucureşti, a găzduit câteva meciuri din Campionatul Mondial de Hochei pe Gheaţă, a fost demolat, reconstruit şi abandonat
- Business sportiv. Cu numele la purtător. Ce companii dau bani pentru a le afişa brandul pe echipamentele de fotbal din SuperLiga?
- Creşte cererea pe piaţa chiriilor: la două camere, preţul mediu variază între 500 şi 670 de euro în Bucureşti. Cele mai mari preţuri medii se înregistrează în Bucureşti, în special în sectorul 1 (750 de euro) şi sectorul 2 (675 de euro), potrivit anunţur
- Bucureştiul rămâne speranţă pe piaţa de co-working: cu doar 2,3% din stocul de birouri, Capitala mizează pe agilitate pentru a atrage companii în era muncii hibride