METRO intră mai activ în lupta cu Shop&Go şi Froo pe piaţa din Bucureşti cu un concept LaDoiPaşi dedicat zonei urbane
♦ Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPaşi Extra au suprafeţe cuprinse între 60 şi 200 mp şi propun produse alimentare şi nonalimentare, cu focus pe soluţii tip...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Ionuţ Ardeleanu, Auchan: Apar tot mai multe investiţii în producţie. România are potenţialul să devină o forţă în industria alimentară
- Antreprenori locali. Producătorul Alka şi Toortitzi şi-a bugetat investiţii de 98 mil. lei în creşterea producţiei
- Seceta din România le-a adus americanilor cea mai slab rod din ultimii 4 ani. ADM România Trading, unul dintre giganţii americani din comerţul cu cereale, a făcut 2,2 mld. lei în 2024, cu 40% mai puţin faţă de 2023. Profitul, tăiat aproape la jumătate
- ZF Agropower. Cum a reuşit un mic producător de fructe de pădure să se dezvolte: Am cumpărat automate, le-am adaptat la cutiile de fructe şi le-am amplasat în parcuri şi malluri
- ZF Live. Andrian Davidescu, CEO, Crama Domeniile Davidescu din Republica Moldova: Piaţa principală pentru noi este România. Producătorii de vin din România şi cei din Moldova ar trebui să fie uniţi