Paradoxul bonus-malus este că de fapt rămâne doar bonus, unde sunt 99% dintre şoferi Toată lumea strigă ce frecvenţe mari de daune auto sunt în România, dar două treimi dintre şoferi primesc nota maximă conform sistemului bonus-malus. De ce nu sunt mai mulţi şoferi în malus?

♦ În cazul unui accident, sancţionarea din sistemul bonus-malus prevede că şoferul va fi penalizat cu două clase în jos, dar este suficient având în vedere că doar 1% dintre şoferi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.