Paradoxul bonus-malus este că de fapt rămâne doar bonus, unde sunt 99% dintre şoferi Toată lumea strigă ce frecvenţe mari de daune auto sunt în România, dar două treimi dintre şoferi primesc nota maximă conform sistemului bonus-malus. De ce nu sunt mai mulţi şoferi în malus?
♦ În cazul unui accident, sancţionarea din sistemul bonus-malus prevede că şoferul va fi penalizat cu două clase în jos, dar este suficient având în vedere că doar 1% dintre şoferi...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Polonia ieftineşte gazele pentru gospodării, crescând şansele reducerii dobânzilor
- Inflaţia pare că se dă învinsă în zona euro, dar decalajele sunt mari: doar 0,6% în Franţa faţă de 2,1% în Germania în luna mai
- ZF Bankers Summit 2025. Băncile, faţă în faţă cu tensiunea următorilor ani. Cine va dori să câştige teren, cine va dori să se protejeze mai mult de schimbările economice, politice şi sociale care vor veni?
- Cursul valutar a închis săptămâna trecută la 5,0639 lei/euro, în uşoară scădere. ROBOR la 3 luni a rămas la 7,15%
- Ministerul Finanţelor a luat de la bănci peste 1,6 mld. lei săptămâna trecută, la dobânzi de peste 7%