Direktcar.ro, platformă de licitaţii auto dezvoltată cu o investiţie de 500.000 euro, se lansează pe piaţa din România. „De regulă, o vânzare printr-un anunţ clasic poate dura până la 6 luni, dar prin metoda licitaţiei vânzarea poate avea loc între 14 şi 30 de zile”
Direktcar.ro, platformă de licitaţii auto prin care românii pot vinde sau pot cumpăra maşini, de oriunde s-ar afla şi de până la cinci ori mai repede decât prin alte metode, se lansează...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Voicu Oprean, antreprenor, fondator si CEO Arobs Romania despre opinia lui Sorin Pâslaru, redactorul-şef al ZF: Mesaj extrem de puternic — Sorin Pâslaru scoate în evidenţă un gol esenţial din dialogul public din România: este nevoie de antreprenori cu leg
- SAP se extinde în Slovacia în pofida încetinirii angajărilor din sectorul IT al ţării
- Guvernul polonez vrea să introducă o taxă pe smartphone-uri. Nu este clar cât va costa aceasta
- Ungaria: 4iG cumpără HeliControl
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 29 iulie 2025