GEN Z Lifestyle. Nicio vacanţă fără experienţe. Cum îşi împart tinerii bugetul de vacanţe? Dintre toate categoriile de vârstă, tinerii lasă cei mai mulţi bani pe experienţe, care cântăresc la fel de mult ca mâncarea şi cazarea

♦  Dintre toate categoriile de vârstă, tinerii între 18 şi 24 de ani îşi alocă 20% din bugetul vacanţei pentru experienţe, aceleaşi procent fiind alocate şi mâncării şi...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.