Andrei Roşu, omul care a reinventat salata de boeuf şi icrele prin brandul de alimente plant-based Filgud, caută un investitor pentru a duce businessul la nivelul următor. „Noi am putea produce într-o zi tot ce vindem într-o lună“. Antreprenorul se află deja în discuţii cu investitori din zona alimentară. Andrei Roşu nu are în plan să facă exitul din business
Andrei Roşu, proprietarul Filgud, producător de alimente pe bază de plante, caută investitori pentru dezvoltarea businessului. Produsele Filgud se află în circa 300 de magazine la nivel...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Finanţe personale. Tranzacţie de 600 mil. lei: Maspex devine acţionar majoritar la Purcari cu o participaţie de aproape 75%
- Brandul românesc 5 to go intră pe piaţa de 400-500 mil. lei a croissantelor
- Exporturile de castraveţi ale Marocului către Europa sparg recordul anterior
- Brandul românesc 5 to go merge în coasta gigantului Mondelez pe piaţa de croissante ambalate. „Vrem 5% cotă de piaţă în următorii ani“
- ZF Agropower. Cum a transformat un fermier care a luat 40.000 de euro prin programul Tânărul Fermier imaginea unei comune de lângă Timişoara. „Punem Dudeştiul pe harta gastronomică“