Cum explică retailerul de cosmetice Viorica faptul că are pierderi an de an: „Luptăm cu branduri consacrate, care au bugete de promovare peste cifra noastră de afaceri“
♦ Viorica Comestic este o companie înfiinţată în 1989 în Republica Moldova ♦ Pe piaţa din România, retailerul a intrat în 2017, cu un magazin la Iaşi ♦ Doi ani mai târziu,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Finanţe personale. Tranzacţie de 600 mil. lei: Maspex devine acţionar majoritar la Purcari cu o participaţie de aproape 75%
- Brandul românesc 5 to go intră pe piaţa de 400-500 mil. lei a croissantelor
- Exporturile de castraveţi ale Marocului către Europa sparg recordul anterior
- Brandul românesc 5 to go merge în coasta gigantului Mondelez pe piaţa de croissante ambalate. „Vrem 5% cotă de piaţă în următorii ani“
- Bursă. Avans de aproape 40% pe acţiunile DN Agrar în ultima lună