ZF Live. Mihai Trandafir, managing director, Universal Mccann România şi Bogdan Enoiu, CEO, Mccann WorldGroup România: Fenomenul tricoului galben a apărut din dorinţa noastră, a românilor, de a avea succes din nou şi pe plan sportiv şi din nevoia de a aparţine unei adunări de oameni cu acelaşi scop. Echipa şi suporterii au fost un tot unitar
♦ Multe branduri, cum ar fi Betano, Kober, Dedeman şi Lidl, s-au asociat cu echipa naţională înainte de a şti care va fi rezultatul României la EURO, iar primii indicatori...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Orange România a avut în primul semestru din 2025 afaceri de 684 mil. euro, în scădere cu 2%. Julien Ducarroz, CEO al Orange România: Într-o piaţă extrem de competitivă, marcată de dezechilibre şi provocări financiare, facem toate eforturile pentru a ne m
- Fondul de private equity Mozaik Investments, care îl are printre fondatori pe Sacha Dragic de la Superbet, vrea două achiziţii şi şi-a bugetat investiţii de 90 mil. lei în acest an. Investitorul are în portofoliu 5 to go (cafenele), Stradale (restaurante)
- Grafic: Radiografia businessului Carrefour în S1/2025
- Cum se împarte tranzacţia Telekom: Vodafone România va prelua angajaţii, clienţii postpaid, clienţii business, reţeaua de magazine şi infrastructura de reţea a Telekom România Mobile Communications, în timp ce restul clienţilor şi segmentul prepaid vor aj
- În plin proces de analiză a portofoliului şi a ţărilor unde are activitate, România este piaţa din Europa cu cea mai bună evoluţie în S1/2025 pentru grupul francez Carrefour. Pe plan local, vânzările au crescut cu 2,7%, în timp ce în Polonia a fost raport