În plin proces de analiză a portofoliului şi a ţărilor unde are activitate, România este piaţa din Europa cu cea mai bună evoluţie în S1/2025 pentru grupul francez Carrefour. Pe plan local, vânzările au crescut cu 2,7%, în timp ce în Polonia a fost raportat un declin de 1,1%, iar în Italia unul de 0,1%

♦  De altfel, Carrefour a anunţat vânzarea operaţiunilor din Cizmă. Grupul francez Carrefour, unul dintre cei mai puter­nici retaileri de pe plan lo­cal, şi-a majorat...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.