Brandul românesc de modă Ami Amalia a cumpărat o clădire în zona Icoanei din Bucureşti şi deschide primul său magazin offline. Investiţia totală în acest proiect, respectiv investiţia în achiziţia clădirii, în recondiţionarea ei şi în amenajare, se ridică la 600.000 de euro
Brandul românesc de modă Ami Amalia, fondat de antreprenoarea Amalia Săftoiu, îşi extinde prezenţa cu un prim magazin offline propriu, care va fi deschis în centrul Bucureştiului, în...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Grafic: Evoluţia rezultatelor financiare ale Artsani Com
- Antreprenorii care au conturi la BCR pot accesa finantările garantate de stat prin IMM Plus direct pe platforma digitală George, plafonul din acest an al programului fiind de 11 miliarde lei
- Reţeaua de magazine de discount PENNY România raportează afaceri de 8,3 miliarde lei în 2023, în creştere cu 16%, şi investiţii de peste 634 milioane de lei. Pentru 2024, are planificate 35-40 noi magazine şi un centru logistic lângă Bucureşti
- Premierul Marcel Ciolacu: Procesatorii trebuie să semnaleze modificarea gramajului. Ce se întâmplă cu detergenţii
- Dezvoltatorul imobiliar NEPI Rockcastle şi-a majorat venitul operational cu 12,7% în T1 şi are planuri de investitii de 650 mil.euro în Europa Centrală şi de Est. Extinderea Promenada Mall rămâne stabilită pentru T1 2026