ANALIZĂ ZF. La paradisul femeilor. Românii cheltuie anual aproape 20 mld. lei pe haine. Jumătate din sumă merge către îmbrăcămintea pentru femei, în timp ce restul se împarte între bărbaţi şi copii. Vânzările de modă nu au reuşit nici până acum să ajungă din nou la nivelul record atins înainte de pandemie

♦  Estimările arată că 2024 ar putea deveni însă cel mai bun an de până acum, semn că apetitul pentru shopping a revenit  ♦  Totuşi, cel puţin parţial, creşterile...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.