Alexandrion face un concept de magazine şi hoteluri pentru românii cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume single malt, brandy sau rom în oraş, la preţuri accesibile, şi să aibă parte de entertainment

♦ Nawaf Salameh, Alexandrion Group: „Vizităm des Franţa, Germania, Italia sau Spania, iar acolo, în baruri, au adaos de 20-30%, în timp ce la noi este de şase ori mai mare decât...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.