Alexandrion face un concept de magazine şi hoteluri pentru românii cu venituri de 1.000-1.500 euro, care vor să consume single malt, brandy sau rom în oraş, la preţuri accesibile, şi să aibă parte de entertainment
♦ Nawaf Salameh, Alexandrion Group: „Vizităm des Franţa, Germania, Italia sau Spania, iar acolo, în baruri, au adaos de 20-30%, în timp ce la noi este de şase ori mai mare decât...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Se întoarce roata? Antreprenorii români răscumpără businessurile vândute anterior unor fonduri de investiţii sau multinaţionale pentru a le repune pe picioare
- Investiţii de 420 mil. euro, susţinute cu ajutor de stat de la Ministerul Economiei, sunt întârziate de bâlbâielile din administraţie
- Grafic: Top 20 companii antreprenoriale
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Roxana Mihai a renunţat la jobul din corporaţie şi a deschis Rowa Flowers, un atelier în care creează buchete şi aranjamente florale pentru evenimente
- Bâlbâielile din administraţie îngreunează derularea unor investiţii de peste 420 mil. euro: Ministerul Economiei a întârziat şase luni până la semnarea contractelor pentru ajutoare de stat, ceea ce se vede în stadiul fabricilor