BRD obţine un profit record în 2023, de peste 1,6 mld. lei, plus 27%. Maria Rousseva, noul CEO, spune că strategia băncii este să crească cota de piaţă organic, ţintind în continuare locul 3 în piaţă, concomitent cu profitabilitatea bună. Niciun comentariu legat de posibila vânzare a băncii

♦ „Există întotdeauna oportunitatea să creşti prin două modalităţi, organic sau prin achiziţii. În cazul BRD, strategia a fost de a prefera creşterea organică. Suntem capabili...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.