ZF Bankers Summit 2025. Românii încep să-şi schimbe comportamentul. Creditarea de consum s-a îmbunătăţit, dinamica semnificativă este pe economisire şi digital, iar zona ipotecară loializează clientul pe termen lung, dar interesul tot mai mare se duce către zona de experienţe, călătorii, amenajarea unei locuinţe

♦  Mădălina Teodorescu, BRD: Clienţii iau credite de consum pentru îmbunătăţirea locuinţei, vacanţe, achiziţii. Ele susţin creşterea consumului  ♦  Ştefan...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.