Meda Vasiliu, regional operations director ANA Hotels: Se observă o scădere a turismului de business atât în numărul de nopţi, cât şi o restrângere a bugetelor alocate evenimentelor. ANA Hotels a avut o cifră de afaceri de 160 milioane lei în 2022, iar aşteptările sunt de a depăşi nivelul anului trecut.

Cererea turistică este în scădere atât pe segmentul de leisure, cât şi pe segmentul de business, astfel că se observă o restrângere a bugetelor companiilor dedicate deplasărilor în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.