Analiză ZF. O nouă piaţă „adulmecată“ de grupurile străine: agenţiile internaţionale de turism intră în România atrase de cele 8 mld. euro cheltuite de români pe vacanţe în afara ţării. Piaţa agenţiilor de turism, cu afaceri de 1 mld. euro anual, este puternic antreprenorială
♦ RTK, Coral şi Join Up sunt trei dintre grupurile internaţionale de turism care au intrat în România pentru a le oferi românilor pachete de vacanţă în afara ţării. Piaţa de...Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Studiu ASE. Cât valorează tichetele de valoare în economie: mai mult de 1,4% din PIB, 213.000 de locuri de muncă şi un consum fiscalizat în proporţie de peste 90%
- Wizz Air a lansat noi rute de pe aeroportul din Cluj-Napoca, către Marrakesh, Stockholm Skavsta, Billund, Tel Aviv şi Oslo Sandefjord Torp
- Brandurile internaţionale îşi iau lupa de pe Bucureşti şi îşi mută atenţia şi către oraşele mai mici ale ţării, care încep să apară pe harta internaţională a grupurilor hoteliere. Cluj, Sibiu, Braşov, Mamaia şi Timişoara au adăugat şi ele hoteluri afiliat
- Catedrala Neamului: Să nu-ţi faci chip cioplit?
- Grafic: Radiografia puterii de cumpărare în 2025. Cum stă Bucureştiul faţă de alte oraşe