Daniel Ben-Yehuda, şeful hotelului de cinci stele Sheraton din Capitală: „În S1 am avut un grad de ocupare de 60-70%, iulie şi august au fost luni mai slabe, businessul se bazează acum pe evenimentele corporate, şi nu pe leisure.“
♦ „Bucureştiul are nevoie de o agendă cu evenimente de anvergură în fiecare lună, care să atragă străinii, aşa cum se întâmplă în Budapesta.“
Hotelul de cinci stele...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Premierul Marcel Ciolacu: Unii comercianţi au scăzut gramajul, dar au lăsat preţurile la fel de mari
- Taylor Swift atrage de cinci ori mai mulţi turişti americani de lux decât Jocurile Olimpice
- Grupul de turism RTK, care are o reţea de peste 3.000 de agenţii de turism afiliate, intră pe piaţa din România şi se va concentra pe segmentul de outgoing
- Premier Restaurants, compania care operează restaurantele McDonald’s în România, a avut afaceri de 1,7 mld. lei, mai mari cu 18% în 2023
- Ziarul Financiar lansează prima ediţie a Top 100 companii antreprenoriale româneşti