Carrefour: Şase din 10 români sunt afectaţi de context şi cumpără în cantităţi mai mici, aleg un preţ mai mic, renunţă la anumite categorii ori reduc frecvenţa achiziţiilor

♦ Grupul francez a obţinut în România în 2022 vânzări consolidate de 11,4 mld. lei, plus 11,6% ♦ Compania are local circa 400 de magazine sub mai multe formate, precum...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.