„Retailul românesc între inflaţie şi deflaţie, între promoţii şi scumpiri, între scădere şi creştere de consum“

ZF Retail Summit 2024. România rămâne o destinaţie atractivă pentru investitorii străini. Piaţa locală este într-un moment de evoluţie, există încă loc de dezvoltare şi de jucători noi

♦ „Pentru chiriaşi, pentru branduri, piaţa din România este la fel de atrăgătoare, pentru că aici există chirii mai joase faţă de restul Europei, iar românii au apetit pentru...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.