Analiză ZF. Inflaţia galopantă îi îndreaptă tot mai mult pe români către mărci private: „Brandurile“ dezvoltate de retaileri au ajuns să mănânce 27% din piaţa de bunuri de larg consum. Vânzările de astfel de produse au crescut cu 18% în T1

♦ Românii cumpără bunuri de larg consum în valoare de circa 22-25 mld. euro anual, respectiv circa 5,5-6 mld. euro per trimestru ♦ La o cotă de piaţă de 27% a mărcilor private...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.