Analiză ZF. Inflaţia galopantă îi îndreaptă tot mai mult pe români către mărci private: „Brandurile“ dezvoltate de retaileri au ajuns să mănânce 27% din piaţa de bunuri de larg consum. Vânzările de astfel de produse au crescut cu 18% în T1
♦ Românii cumpără bunuri de larg consum în valoare de circa 22-25 mld. euro anual, respectiv circa 5,5-6 mld. euro per trimestru ♦ La o cotă de piaţă de 27% a mărcilor private...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Se întoarce roata? Antreprenorii români răscumpără businessurile vândute anterior unor fonduri de investiţii sau multinaţionale pentru a le repune pe picioare
- Investiţii de 420 mil. euro, susţinute cu ajutor de stat de la Ministerul Economiei, sunt întârziate de bâlbâielile din administraţie
- Grafic: Top 20 companii antreprenoriale
- Afaceri de la Zero. Stup Edition. Roxana Mihai a renunţat la jobul din corporaţie şi a deschis Rowa Flowers, un atelier în care creează buchete şi aranjamente florale pentru evenimente
- Bâlbâielile din administraţie îngreunează derularea unor investiţii de peste 420 mil. euro: Ministerul Economiei a întârziat şase luni până la semnarea contractelor pentru ajutoare de stat, ceea ce se vede în stadiul fabricilor