Roxana Maftei, Farmacia Tei: În primul trimestru Farmacia Tei a avut o creştere cu 9%, iar Bebe Tei cu 33% în cifra de afaceri. Creşterea în cifra de afaceri este normală şi vine şi din creşterea preţurilor şi a numărului mai mare de bonuri. Dar valoarea bonului mediu s-a redus cu 7-10% în funcţie de lună
♦ „Continuăm extinderea, a.vem curaj şi susţinere. Atacăm provincia şi deschidem magazine în Focşani şi Piteşi, pe lângă deschiderile din Popeşti-Leordeni şi sectorul 4 din...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Investiţi în România! Dragoş Dărăbuţ, Agista: Vrem să facem două tranzacţii în 2024. Ne uităm cu atenţie la zona medicală şi la segmentul IT
- O nouă emisiune în grila ZF Live: ZF Profesii Liberale, în fiecare luni, de la ora 16:30, în parteneriat cu Libra Internet Bank
- Top 1.000 cele mai mari companii din România, astăzi, 29 martie. Cum s-a schimbat businessul mare în şapte ani de când ZF şi Deloitte realizează anuarul Top 1.000 cele mai mari companii din România
- Medicul Zoltán Madaras a investit banii de bursă în propria reţea de clinici Dora Optics în Mureş
- Piaţa muncii se reechilibrează, angajatorii reţin mai bine talentele în companie. Recrutarea dă semne de încetinire pentru că şi fluctuaţia de personal scade. În ceea ce priveşte blue collar, avem o altă perspectivă: piaţa nu numai că s-a liniştit, vedem