Pagina verde. Andrei Popescu, Freshful by eMAG: Am replicat în online un model de vânzare accelerată din offline. În iunie, am diminuat risipa alimentară cu 60%
♦ În prezent, circa 15% din totalul comenzilor înregistrate conţin cel puţin un produs din secţiunea Save me ♦ În această secţiune sunt listate produse alimentare din toate...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Finanţe personale. Tranzacţie de 600 mil. lei: Maspex devine acţionar majoritar la Purcari cu o participaţie de aproape 75%
- Brandul românesc 5 to go intră pe piaţa de 400-500 mil. lei a croissantelor
- Exporturile de castraveţi ale Marocului către Europa sparg recordul anterior
- Brandul românesc 5 to go merge în coasta gigantului Mondelez pe piaţa de croissante ambalate. „Vrem 5% cotă de piaţă în următorii ani“
- ZF Agropower. Cum a transformat un fermier care a luat 40.000 de euro prin programul Tânărul Fermier imaginea unei comune de lângă Timişoara. „Punem Dudeştiul pe harta gastronomică“