ZF Live. Tudor David, director marketing, Farmec şi Adrian Ţuluca, director general, Propaganda Creative. Investiţiile în marketing sunt un element important în dezvoltare. Mulţi producători locali au neglijat zona de branding şi multinaţionalele au speculat asta

♦  Compania Farmec din Cluj, cel mai mare producător local de cosmetice, a investit circa500.000 de euro în relansarea brandului cu acelaşi nume, bani ce au mers către...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.