ZF LIVE. Viorel Dima, director de dezvoltare, Brick: Brick, retailer de bricolaj cu capital privat românesc, îşi propune să deschidă zece magazine în doi-trei ani în toată ţara. Brick România a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 116 milioane de lei, în creştere cu 7% faţă de cea din anul anterior

Reţeaua de bricolaj Brick, cu capital privat românesc, vrea să ajungă la zece magazine în următorii 2-3 ani, un proces de extindere care a devenit o prioritate pentru business abia în...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.