Al doilea an cu probleme pentru piaţa auto s-a încheiat: criza microcipurilor a tăiat 4% din volume, dar a impulsionat mărcile asiatice. Dincolo de fluctuaţii, maşinile electrice au avut în premieră un cuvânt greu de spus
Stocurile au decis în 2021 cum va evolua piaţa locală - mărcile care au comandat din timp stocuri mari au avut ce livra clienţilor, în timp ce mărcile de volum care lucrează cu stocuri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cum simt românii devalorizarea leului: Creşterea cursului de schimb adaugă două rate sau 3.000 de lei în plus la o maşină de 20.000 de euro. Ce spun jucătorii din auto: “Avem clienţi care vor să achite integral maşina, acum”
- Profitul net al MHP Consulting din Cluj-Napoca, parte din grupul Porsche, a crescut cu 64,6% în 2024, ajungând la 17,1 mil. lei
- Operatorul aerian Turkish Airlines a crescut frecvenţa zborurilor directe între Cluj-Napoca şi Istanbul
- O companie chinezească va participa la construirea unei autostrăzi în Croaţia
- Blue România se extinde la Braşov cu o flotă de maşini electrice