Cum simt românii devalorizarea leului: Creşterea cursului de schimb adaugă două rate sau 3.000 de lei în plus la o maşină de 20.000 de euro. Ce spun jucătorii din auto: “Avem clienţi care vor să achite integral maşina, acum”
În mai puţin de o săptămână cursul de tranzacţie a crescut de la 5,04 la 5,19 lei - deşi nu pare mult, în cazul cuiva care acum vrea să cumpere o maşină, acest lucru înseamnă o...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- DRIVE-TEST Auto ZF: Ford Puma Gen-E – 1.000 km într-o săptămână cu „electrica de oraş”
- Cât de mulţi bani trebuie să plătească românii pentru RCA. Preţurile poliţelor RCA au crescut între 4% şi peste 30% în Bucureşti-Ilfov, în timp ce în restul judeţelor creşterile sunt între 6% şi peste 35%. Cât mai pot merge preţurile în sus, când deja sun
- Nexperia, din culisele unui război geopolitic şi corporate care a împins în haos industria auto. În prezent, Beijingul face presiuni asupra Germaniei să convingă guvernul olandez să renunţe la controlul Nexperia
- Alstom încheie un contract de 1,6 miliarde de euro cu operatorul feroviar polonez PKP Intercity
- Un tren chinezesc circulă pentru prima dată pe o rută de lungă distanţă în Europa