ZF Agropower. Prin sprijinirea producătorilor mici vom face un pas înainte, dar formele de asociere, jucătorii medii şi mari vor face diferenţa în ceea ce priveşte reducerea deficitului comercial
Procesarea produsului de bază românesc ar trebui să fie prioritară pentru România şi creşterea productivităţii în ferme pentru a reduce deficitul comercial cu produse agroalimentare, a...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- ZF Agropower. Cum a transformat un fermier care a luat 40.000 de euro prin programul Tânărul Fermier imaginea unei comune de lângă Timişoara. „Punem Dudeştiul pe harta gastronomică“
- ZF Agropower. Dezvoltarea punctelor gastronomice are un efect în lanţ, se dezvoltă şi producţia de alimente în jurul micilor afaceri de familie, apar mai multe businessuri. „Noi avem ce nu mai au multe ţări din Vest, reţetele şi gustul tradiţional“
- ZF Agropower. Păstrăvăria Zăvoi din Argeş îşi dublează capacitatea de cazare în ferma piscicolă: reinvesteşte profitul într-un nou proiect în stil scandinav, gata până în 2026
- ZF Agropower. Businessul cu păstrăv nu mai înseamnă doar producţie: antreprenorii români trebuie să atragă clienţii direct la fermă, cu mâncare locală, pescuit sportiv şi spaţii de cazare lângă bazinele cu peşte, ca să supravieţuiască
- ZF Agropower. Ştefan Pădure, APAR: Antreprenori, construiţi branduri şi certificaţi-vă produsele la nivel european pentrua ieşi la export. Produsele alimentare trebuie să fie un motor al economiei