Agenţia de comunicare digitală Ideologiq ţinteşte afaceri de peste 1,7 mil. euro la finalul anului, plus 21%. Compania vrea să dezvolte divizia de gaming şi evenimente online şi să continue extinderea la nivel regional
Agenţia de comunicare digitală Ideologiq, parte din grupul Ascendis, principalul jucător din piaţa de training şi consultanţă în domeniul dezvoltării organizaţionale, a încheiat 2020...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- De la zero în retailul mare: cum a reuşit Direcţia Agricolă Suceava să conecteze 200 de mici producători cu mii de consumatori din toată ţara
- Cifra de afaceri a Longin, firmă deţinută de baronul agriculturii din Olt Longin Mircea Drăghicescu, a crescut de aproape patru ori în trei ani, până la 400 mil. lei în 2023
- ANTREPRENORI LOCALI. Spitalul Sanconfind din Câmpina, controlat de Ioan Simion, a ajuns la afaceri de 26,5 milioane de lei anul trecut, în creştere cu 8%
- Ziarul Financiar lansează prima ediţie a Top 100 companii antreprenoriale
- Grafic: Care sunt marjele de profit înregistrate pe sectoare de activitate şi pe tipuri de companii în 2022