Grupul Lego a ajuns la 236 mil. lei din distribuţia de jucării, plus 16% la afaceri pe piaţa locală în 2023. Jucăriile danezilor de la Lego au ajuns pe piaţa locală în magazine de profil, dar şi în retailul clasic sau librării
Danezii de la Lego au ajuns la 236 mil. lei cifră de afaceri în România în 2023, în creştere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit datelor de la Finanţe. Din distribuţia de jucării...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Primii producători care vorbesc despre „shrinkflation“: O soluţie ar fi reglementarea cantităţilor ca la pâine. Nu există pâine de 482 de grame
- Grupul finlandez Hesburger intră pe piaţa locală cu un restaurant la Râmnicu Vâlcea şi vrea zece localuri în primul an
- Exclusiv ZF Corporate Ionuţ Ilie, Managing Director, Vel Pitar: Zona de panificaţie este o industrie care joacă româneşte, dar poate deveni un exportator masiv
- Business sportiv. Câte echipamente sportive exportă România? Sub 0,1% din valoarea exporturilor din 2023 a fost generată de articolele şi echipamentele sportive
- ZF/First Bank Lecţii de Business. Mesajul „moştenitoarei“ imperiului Transavia: Intrăm într-o nouă etapă de dezvoltare. „Este responsabilitatea mea să duc mai departe ce a făcut tatăl meu.“