Cum a fost ales brandul Catena, devenit liderul pieţei de farmacii? Anca Vlad, fondatoare: Catena înseamnă în română „legătură chimică“, ceea ce ne apropie cu gândul de produsul farmaceutic, iar în latină şi italiană - „lanţ“. Sub brandul Catena sunt deschise circa 800 de farmacii, care au afaceri cumulate de 1 mld. euro în 2019

Antreprenoarea Anca Vlad, cea care deţine lanţul de farmacii Catena şi distri­buitorul de medicamente Fildas, îşi aminteşte cum a ales acum mai bine de două decenii un nume care a...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.