ANALIZĂ
Companiile au eliminat vacanţele de pe lista de beneficii pentru angajaţi în 2020. Insula Skiathos din Grecia a fost „Caraibele“ acestui an. Pentru companiile care în continuare şi-au trimis angajaţii în vacanţe, cele mai „exotice“ destinaţii au fost Grecia, Bulgaria sau chiar litoralul românesc
Vacanţele pe care companiile le ofereau angajaţilor au dispărut de pe lista de beneficii anul acesta din cauza pandemiei, spun agenţiile de turism.
„Anul acesta, companiile au...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Familia austriacă Julius Meinl intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti
- Turismul din Delta Dunării se reconfigurează. Din cauza războiului de la graniţe, inima Deltei pierde turişti, care migrează către localităţile de la periferie. „În ultimii doi ani, numărul turiştilor a scăzut“
- Familia austriacă Julius Meinl, care deţine pe plan local producătorii de ciocolată Kandia şi Heidi, intră pe piaţa hotelieră românească prin achiziţia hotelului Ambasador din Bucureşti, care va trece printr-un proces de renovare
- Drosera Comserv, administratorul cramei Jelna din judeţul Bistriţa-Năsăud, aproape şi-a dublat afacerile în 2023, ajungând la 8 milioane de euro
- Fortim Trusted Advisors: Investiţiile imobiliare au crescut cu 33% în T1 2024, la 205 milioane de euro, cel mai dinamic sector fiind cel de retail, urmat de segmentul hotelier