Vodafone nu pierde timpul după achiziţia UPC şi începe să îşi facă simţită prezenţa pe piaţa fix/mobil: campanie cu net nelimitat, acces la conţinut video online şi vouchere cu reduceri de 100 - 115 euro

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, care a devenit un grup cu peste 10 milioane de clienţi şi afaceri anuale de 1 mld. euro în România odată cu preluarea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.