Antreprenori locali

Ropharma a vândut produse fără reţetă de 140 mil. lei în 2017. Ponderea OTC-urilor, cremelor şi suplimentelor merge spre 30%

„Există o preocupare permanentă pentru dezvoltarea portofoliului de produse fără reţetă“, spun reprezentanţii grupului controlat de antreprenorul Mihai Miron. Ropharma, al cincilea...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.