În call-centere lucrează 19.000 de angajaţi, de patru ori mai mult faţă de 2008. „Faptul că tinerii lucrează în call-centere este un semn al subdezvoltării. Destinul economic al României nu este să devină zonă de call-center.“

În companiile cu activităţi de call-center lucrau 19.000 de angajaţi la sfârşitul anului 2016, potrivit estimărilor ZF, de patru ori mai mulţi faţă 2008, sectorul fiind astfel printre...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.