Bulgarii de la HelloHungry: Veniturile platformei de comenzi online de mâncare Oliviera au crescut de aproape 4 ori în 2016
Platforma locală de comenzi online de mâncare Oliviera, deţinută de grupul bulgar HelloHungry, a înregistrat anul acesta venituri brute de patru ori mai mari faţă de anul trecut,...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Producţia high-tech impulsionează activitatea fabricilor chinezeşti
- Va prelua inteligenţa artificială controlul asupra pieţei muncii şi antreprenoriatului? „Trebuie să privim AI ca pe un instrument, unele locuri de muncă vor dispărea, dar inteligenţa artificială nu înlocuieşte partea umană”
- ZF IT Generation. Sfatul expertului. Sebastian Baier şi Alexandra Lovin, cofondatori, agenţia de marketing re7consulting: Înainte de orice campanie, asiguraţi-vă că site-ul web este uşor de folosit. Monitorizaţi tot, fiţi atenţi la recenziile din social m
- Top 5 cele mai vizitate site-uri, 29 aprilie 2024
- Aplicaţia zilei. Evidenţă cheltuieli - Manager