Retailerul de modă ZOOT pariază pe un mix între online şi offline şi vrea să ajungă la 13 magazine showroom în 2017

Retailerul online de modă ZOOT, intrat în România la finalul lui 2015, estimează vânzări de 2 milioane de euro în trimestrul al patrulea, cel mai bun din an pentru retail. Oficialii...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.