Radiografia comerţului modern în perioada de după 2008. Hipermarketurile, marele câştigător, cu plus 10% cotă de piaţă. Comerţul tradiţional a pierdut 16%

Comerţul tradiţional a pierdut în perioada 2008-2015 lupta cu reţelele internaţionale, care au reuşit în mai puţin de şapte ani să mânânce 16% din cota de piaţă a micilor...
Testează abonamentul ZF Corporate

Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.

Cere demo Abonează-te acum

După activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore

Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.

Logare
Am uitat parola

Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.