ANALIZĂ
Producătorii de mezeluri care „joacă“ şi în retail şi-au majorat vânzările din magazine cu 5-10% după reducerea TVA
La aproape două luni de la reducerea TVA la alimente de la 24% la 9%, lanţurile de magazine proprii ale celor mai mari procesatori de carne şi mezeluri din România au înregistrat creşteri...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Profitul net al producătorului de mobilă Sortilemn Gherla, controlat de austriacul Michael Brandhuber, a scăzut cu 5,3% în 2024, la afaceri de 149,7 mil. lei
- Ionuţ Ardeleanu, Auchan: Apar tot mai multe investiţii în producţie. România are potenţialul să devină o forţă în industria alimentară
- Antreprenori locali. Producătorul Alka şi Toortitzi şi-a bugetat investiţii de 98 mil. lei în creşterea producţiei
- Seceta din România le-a adus americanilor cea mai slab rod din ultimii 4 ani. ADM România Trading, unul dintre giganţii americani din comerţul cu cereale, a făcut 2,2 mld. lei în 2024, cu 40% mai puţin faţă de 2023. Profitul, tăiat aproape la jumătate
- ZF Agropower. Cum a reuşit un mic producător de fructe de pădure să se dezvolte: Am cumpărat automate, le-am adaptat la cutiile de fructe şi le-am amplasat în parcuri şi malluri