Paradoxul mărcilor private: bogaţii Europei consumă produse „no-name“, românii caută încă branduri
Mărcile private, creaţia reţelelor internaţionale, au muşcat o felie de 30% din comerţul local în volum, iar vânzările lor anuale pot fi estimate la circa 2 mld. €.
În...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Cometex, divizia de real estate a grupului Altex, îşi adaugă un nou parc comercial în portofoliu, după o investiţie de peste 5 mil. euro, şi ajunge la 12 unităţi în ţară
- Philip Morris International: 7 din 10 români spun că România are o problemă legată de comerţul ilicit de produse din tutun, în timp ce 76% consideră că fumătorii ar trebui să primească informaţii fundamentate ştiinţific despre produsele fără fum
- Bursă. Producătorul de vinuri Purcari cheamă acţionarii să voteze un dividend cu randament de 4,5%. Plata, pe 16 august
- Se deschid noi pieţe pentru exportul românesc de ovine şi carne de ovine: „Nu ne-am fi aşteptat să vindem în Maroc, Albania, Georgia, Israel, Kuweit, Tunisia sau Algeria“
- Grafic: Exemple de categorii de alimente care pun umărul la deficitul comercial de 6,3 mld. euro