Viitorul comerţului stă în magazine în franciză. Micii comercianţi nu pot concura la preţ cu retailerii internaţionali
Jucătorii din comerţul modern au început să se concentreze pe magazine de dimensiuni mai mici ca urmare a tendinţei românilor de a merge la cumpărături mai des şi de a cumpăra mai...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Consumatorii par optimişti: consumul creşte, în ciuda crizei politice, asta şi pentru că şi salariile cresc, deşi moderat
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Vom aduce pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii nu îşi doresc să muncească în producţie
- Business sportiv. Dan Şucu, Mobexpert: Sportul profesionist e un vis şi copiii au nevoie să viseze. Un copil care nu visează nu va putea face ceva special în viaţa lui. E datoria noastră să facem acel vis cât mai frumos şi mai puternic în fiecare zi
- Fabrica Barleta din Bacău, care produce pungi, saci şi sacoşe din hârtie: Aducem pentru prima oară forţă de muncă din India. Tinerii români nu îşi mai doresc să muncească în producţie
- Cătălina Andrei, o tânără din Ialomiţa, investeşte peste 1 mil. euro într-o seră de legume pe 1,2 hectare, cu 65% fonduri UE. Inspiraţia a fost sora ei, care deja vinde în supermarketuri