STUDIU DE CAZ - IDEI CARE AU SCHIMBAT CURSUL AFACERILOR
Mult export, puţin local
Producătorul elen de lactate Olympus a pompat 70 de milioane de euro în investiţii pe piaţa românească în cei 14 ani de prezenţă locală. N-a avut în plan să ţintească doar piaţa...
Testează abonamentul ZF Corporate
Poți să accesezi acest articol doar dacă ești abonat ZFCorporate.ro - platforma completă de informație premium de business.
Cere demo Abonează-te acumDupă activarea contului vei fi contactat de un reprezentant ZF Corporate în maximum 24 ore
Dacă ești deja abonat loghează-te mai jos.
Logare
Atenţie: Această scriere publicistică este destinată exclusiv abonaţilor ZF Corporate. Utilizatorii pot descărca şi tipări conţinut de pe acest site doar pentru uzul personal sau fără scop direct ori indirect comercial. Toate materialele publicate sunt protejate de către Legea nr. 8/1996, cu modificările şi completările ulterioare - privind dreptul de autor şi drepturile conexe.
DIN ACEEASI CATEGORIE:
- Bancherii spun că România se agaţă de cifrele care o menţin în topurile din agricultură şi nu trece la procesare: în 2024 rămâne al patrulea producător de cereale în UE, dar trebuie să treacă la agroindustrie, adică să facă făină şi apoi pâine, ca şi rest
- Grafic: Poziţia Lidl în topul importatorilor locali în ultimii ani
- Bogdan Grama, fost manager la Abatorul Periş, a fost recrutat de Carmistin pentru a coordona dezvoltarea producţiei de carne de porc
- Afaceri de la Zero. Tania Puşcărău produce genţi şi rucsacuri din piele într-un atelier din Reghin sub brandul Tanna. „Pentru mai mult de 50% dintre clientele noastre contează că sunt produse în România“
- ZF Agropower. Fermierii îşi doresc o bursă românească de cereale, cu preţuri şi contracte la vedere, cum sunt cele din America, la Chicago, sau din Franţa, la Paris. „Este o soluţie foarte bună, ca să eliminăm barierele care există între fermieri şi trade